Дитиноцентризм освіти НУШ зумовлює кардинальну переорієнтацію у системі оцінювання.
Дитиноцентризм освіти НУШ зумовлює кардинальну переорієнтацію у системі оцінювання. Філософія Нової української школи розглядає оцінювання як ресурс, що допомагає вчитися. Відтак питання створення дієвої системи оцінювання у початковій школі потребує від педагогів глибшого переосмислення, більших зусиль та професійної мотивації. З метою вироблення алгоритму дій щодо використання необхідних інструментів для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів було проведено семінар-практикум «Оцінювання навчання – оцінювання для навчання». Лайфхаками оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти ділиться Т.Д.Бойко.